Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg Silvia

06 November 2012 | Australië, Surfers Paradise

Vandaag, na twee nachten in het hostel, checken we weer uit en gaan we op naar Carsons huis. Carson is een vriend van Andy en Dan en we mogen daar drie dagen gratis crashen. Mooi meegenomen dus! Morgen zijn de plannen om naar een waterpark te gaan dat hier dicht in de buurt is. Ben benieuwd! Nog nooit in een echt waterpark geweest.

Het weer hier is warm! Gister zelfs een beetje te warm, we waren rond 1 uur al terug van het strand vanwege de hitte. Hbben wel veel lol gehad met het duiken in de golven daar. Hoge golven hadden ze en echt een sterke stroming! Ik ben niet verdrietig om dIt hostel te verlaten. Het is wel gezellig en we hebben veel leuke nieuwe mensen ontmoet maar het is maar een klein hostel. De matrassen zijn superdun dus niey erg fijn voor je rug en de stapelbedden zijn gedateerd uit 1800 gok ik. Als je je omdraait in je bed rammelt het aan alle kanten en moet je voorbereid zijn op een ongelukkige val van ongeveer 1,5 meter. Dut is wel he eerste hostel waar er gratis wifi is. Dus das een goed ding.

Nou, alle lakens inleveren, de borg terugkrijgen, mijn veel te grOte zware rugzak op mijn rug en gaan met die banaan! Op naar het volgende hoofdstuk van mijn avontuur. !

  • 07 November 2012 - 18:00

    Pap:

    Ha Silvia,

    Het begint een interessante reis te worden, nu kun je al 3 dagen 'crashen' dat scheelt natuurlijk weer.
    Nog iets bijzonders gedaan of kijk je alweer vooruit? Wel leuk die reisverslagen zo blijft het thuisfront ook op de hoogte. Ik zou zeggen schrijf gerust weer een stukje en ze mogen ook wel meer woorden bevatten als dat van vandaag. Geniet er maar van en tot horens.

    groetjes pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Afgestuurd aan de NHTV in Breda in Februari 2012 en nu ga ik naar Australie. Ik ben van plan om heel de oostkust af te reizen, te bezichtigen, ervaringen opdoen en leuke mensen tegen te komen. Ik ga voor 4,5 maand weg en als het kan misschien nog wel langer. Maar dat zien we tegen die tijd wel :D Als jullie contact willen opnemen kunnen jullie mij een e-mailtje sturen, als ik dan Wifi heb zal ik proberen jullie mails te beantwoorden.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 12092

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 24 Februari 2013

Eastcoast of Australia

Landen bezocht: