countdown has started! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu countdown has started! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu

countdown has started!

Blijf op de hoogte en volg Silvia

20 Februari 2013 | Australië, Rainbow Beach

Jaja. Nog minder dan een maandje en dan ben ik al weer thuis! Het gaat allemaal supersnel hier. Heb nu de meeste van mijn toers eindelijk al geboekt, elke keer als ik een rustig wil chillen of uiteten komt er weer iets tussen. Vandaag weer een hectische dag. Gister en eergisteren is er weer een hele hoop regen gevallen waardoor de bussen weer niet reden. Resultaat: Vandaag de hele dag 4x4 drives georganiseerd om de mensen naar Hervey bay te brengen van waaruit ze een bus konden boeken. Drukke dag maar uiteindelijk een goed resultaat!

Nu ish et wachten op de tweede ronde die terug komt om alle mensen in te checken en de Fraser groepen compleet te maken dus mijn dag is helaas nog niet voorbij. En het is al 6 uur. Ik gok zo dat morgen ook weer een drukke dag wordt ! Net met Rieke gesproken, volgende week gaan we lekekr met de receptiemeiden en Emma uit eten omdat we allen zo goed gewerkt hebben tijdens de storm en deze chaotische dagen! Das mooi hea :) Kan niet wachten om weer een lekkere maaltijd te hebben haha, denk niet dat ik het uiteten vanavond red. Wssn niet klaar voor 8 :(. Das best raar. Je kunt hier maar tot 8 uur eten bestellen. Best vroeg toch?

De 1e van maart ga ik naar 77, Dan opzoeken en dan door naar Airlie beach! Hier blifj ik 1/2 nachten en ga ik met de boot naar de Whitsundays. Daarna een dagje/nachtje naar Magnetic island en dan richting Cairns. Hier ga ik nog mijn Great barrief reed tour doen en mijn cape tribulation tour. Dit is een regenwoud. :) Dan vlieg ik naar B risbane waar ik nog een nachtje blijf en dan al weer richtnig huis! Zie jullie snel allemaal! xxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Februari 2013 - 10:04

    Ans Suiker:

    Hoi Silvia,
    Ja, het gaat nu snel richting huis. Heb inderdaad gelezen dat het pokke weer is bij jullie? Ach ja voor regen kan je ook terug zijn in je eigen kikkerlandje, maar zo wen je weer een beetje aan het klimaat van hier.
    Geniet van de laatste weken in Australië en kom gezond terug.

    Groetjes van "de Suikertjes".

  • 20 Februari 2013 - 13:46

    Jan :



    Hallo Silvia,

    Leuk weer wat van je te horen. Wat vreemd dat je tijd down under er weer bijna opzit. Jammer?? Of verlang je ernaar om weer eens Baolders te kunnen praten en aan te schuiven aan de tafel thuis voor de Hollandse pot?
    Wat zul je veel te vertellen hebben. Dapper dat je zo maar vanaf de koude grond dit avontuur bent binnengestapt. Een ervaring voor je leven die je niemand meer afneemt en zeker goed zal staan op je CV.
    Het zal wel heel vreemd voor je zijn als je weer in Baarlo bent. Weer even een cultuurshock met aanpassingsprobleempjes.
    En dan... op naar een volgend avontuur?

    Silvia geniet nog van de dagen in Australië en voor straks een goede terugreis naar good old Baolder.

    Groeten,
    Jan

  • 23 Februari 2013 - 14:48

    Tante Riet:

    Regelmatig volgen wij jou op je verre reis.
    Leuk om te lezen hoe met je gaat en wat je beleeft.
    Maar zoals ik lees zit de reis er bijna op .
    Dus welkom thuis en tot ziens.

    groetjes tante riet.

  • 02 Maart 2013 - 11:59

    Peter & Katja:

    Ha Silvia,

    Ik vroeg gisteren nog aan Peter: "wanneer komt Silvia weer naar huis?".
    Nog een paar weekjes en je bent er al weer. Zelfs voor ons hier in Nederland lijkt het allemaal heel snel gegaan. Gelukkig begint hier nu bijna de lente dan is het voor jou een beetje makkelijker wennen qua temperatuur. Wij vinden het overigens ook heerlijk dat het wat warmer gaat worden.
    Geniet nog van je laatste weekjes in Aussie-land.
    We zien je weer een keer bij mam en pap!

    Heel veel groetjes, Peter & Katja.

  • 07 Maart 2013 - 12:02

    Yvonee:

    Hey,
    Silvia geniet nog van je laatste maand Down Under!
    Groetjes Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Afgestuurd aan de NHTV in Breda in Februari 2012 en nu ga ik naar Australie. Ik ben van plan om heel de oostkust af te reizen, te bezichtigen, ervaringen opdoen en leuke mensen tegen te komen. Ik ga voor 4,5 maand weg en als het kan misschien nog wel langer. Maar dat zien we tegen die tijd wel :D Als jullie contact willen opnemen kunnen jullie mij een e-mailtje sturen, als ik dan Wifi heb zal ik proberen jullie mails te beantwoorden.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 12090

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 24 Februari 2013

Eastcoast of Australia

Landen bezocht: