Au revoir Noosa! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu Au revoir Noosa! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu

Au revoir Noosa!

Blijf op de hoogte en volg Silvia

18 November 2012 | Australië, Noosa Heads

Vandaag is mijn laatste dag in
noosa. We zijn vanochtend om 4.15 opgestaan om de zonsopgang op het strand te zien maar het liep niet helemaal zoals gepland. 
Punt 1. rainer wil ons eigenlijk niets betalen dus loopt over uren te zeuren zoals toen de Garage sale was. Wij allemaal 6 uur gewerkt. Komt hij nu opeens met jaaa ik heb jullie allemaal vier uur laten werken terwijl ik eigenlijk maar 1 man nodig had blablabla. Dus moeten we onze extra uren buiten de verplichte 4 voor accomodatie en eten weer doorstrepen. Gekke vent. 
2. We vertrokken pas om 5.00

Dus toen we eindelijk op een uitkijkpunt waren was de zon allang op. Het was wel een mooi uitkijkpunt maar de zon stond precies aan de andere kant van het bos dus het was best donker. Daarna zijn we nog naar twee stranden gereden,
Dit was wel heel mooi om te zien zo in de ochtend met de zon! Rond 6.00 wordt het zelfs al best warm. We zijn ook door het nationaal park gereden hopend dat we een koala zouden spotten maar we hadden helaas geen geluk. 

Straks gpak ik de bus naar Rainbow beach, samen met Laura, het Duitse meisje die ook voor Rainer werkt. hier blijven we drie dagen en dan gaan we op een driedaagse tour naar Fraser island. Eenmaal daar aangekomen krijgen we meer informatie maar het is een 4x4 tour en we slapen in tenten voor twee nachten. Helaas mogen we daar niet in de zee zwemmen vanwege de gevaarlijke dieren maar ze hebben me verteld dat er wel creeks en lakes op het eiland zijn dus dat is fijn! 

Aan mijn avontuur in Noosa heb ik in ieder geval een paar allstars, een oplader voor mijn ozziephone, twee jurkjes en een shirt en rokje overgehouden. Toch handig dat Rainer een dochter van 20 heeft!;) en dan terwijl hij zelf 63 jaar oud is. Zijn exvrouw blijkt 18 jaar jonger te zijn dus dat heeft hij goed gefixt!

Ach... Na het zwembad, garage sale, tuinwerk, gezond eten, ontbijt met yoghurt en muesli is het nu tijd voor het volgende avontuur. Ik vertel jullie over Fraser wanneer ik terugkeer! 

  • 18 November 2012 - 23:22

    Ans:

    Hoi Silvia,

    Zo te lezen hebben ze daar dus ook van die ei..... die niet willen betalen als je voor ze hebt gewerkt?
    Wat je al zei, op naar het volgende avontuur. Niet teveel geld uitgeven anders is je avontuur heel snel ten einde, centjes op, dan naar huis! Veel suc6 en blijf je volgen.

  • 19 November 2012 - 08:58

    Yvonne:

    Hoi Silvia,
    Jammer van de centjes. Maar je bent een ervaring rijker en dat is ook belangrijk.
    En inderdaad lekker dingen doen die je leuk vind.
    Geniet op Fraser island. Spannend!!!
    Groetjes Yvonne
    Ps gezellige verjaardag gehad bij mam.

  • 21 November 2012 - 15:25

    Peter & Katja:

    Ha Silvia,
    Zo te lezen ben je volop aan het genieten. En wij trouwens ook via de reisverslagen. Hopelijk zie je binnenkort toch nog een koala beertje, vind ik altijd zo'n schatjes.
    Heb net even Fraser Island opgezocht, lijkt me een geweldig avontuur, geniet ervan!
    Veel groetjes, Peter en Katja.

  • 22 November 2012 - 20:17

    Chanan & Vic:

    Sil!
    Dacht net aan je en toch even gegoogled om te kijken of je een blog had aangemaakt (omdat je zei dat je dat niet ging doen) en gelukkig! We gaan je volgen vanaf nu ;).
    Las vanmiddag toevallig over Fraser Island, lijkt me echt súper.

    Heeeel veel plezier nog, maar dat moet zeker lukken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Afgestuurd aan de NHTV in Breda in Februari 2012 en nu ga ik naar Australie. Ik ben van plan om heel de oostkust af te reizen, te bezichtigen, ervaringen opdoen en leuke mensen tegen te komen. Ik ga voor 4,5 maand weg en als het kan misschien nog wel langer. Maar dat zien we tegen die tijd wel :D Als jullie contact willen opnemen kunnen jullie mij een e-mailtje sturen, als ik dan Wifi heb zal ik proberen jullie mails te beantwoorden.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 12106

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 24 Februari 2013

Eastcoast of Australia

Landen bezocht: