Laatste dagje Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu Laatste dagje Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Silvia Joppen - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Silvia

29 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Vandaag is alweeer mijn laatste dag in Sydney. Ik heb vanalles bezocht, het Opera House, Lunda Park, ben over de brug gewandeld, heb de Botanical Gardens bezocht, ben twee maal naar Bondi Beach geweest en eenmaal naar Manly beach. En nu ben ik op weg om een bezoekje te brengen aan de Blue Mountains!

Ik heb net een busticket gekocht waarmee ik de hele oostkust te bus kan afleggen. Ik kan bij elke plekje stoppen dat ik wil, alleen niet meer verder terug omlaag. Kostte best veel maar inverhouding ben ik goedkoop uit. Een enkele busreis naar Byron bay kost namelijk al 92$!

Ik bevind me momenteel in een reisbureau waar ik even gebruik mag maken van het gratis internet. Het hostel waar ik heb verbleven was erg leuk. Ik zat op de kamer met een New Yorker, twee Duitsers en een Canadees meisje. Gister ben ik op pas geweest met Stanley (een grote neger uit New York) en Charles (een engelsman die buiten zijn t-shirts totaal niets aan zomerspullen heeft meegenomen haha!)

Momenteel is het weer heerlijk! Gister hebben we genoten van een heerlijk zonnetje, met op het strand toch wel een fris windje. Onderweg naar Manly Beach hebben we zelfs walvissen gespot! Helaas zat ik aan de verkeerde kant van de boot en heb ik maar een glimpje kunnen opvangen. O ja, en het water dat hij omhoog spoot. Desondanks superveel plezier gehad! Vanavond om 23.00 vertrekt mijn bus naar Byron. Dit is een reis van 12.00 damn! Dus ik arriveer gelukkig wel sochtends en kan (hopelijk) slapen in de bus. Dus das wel beter!

Hopelijk heb ik in het volgende hostel wel internet zodat ik ook op de hoogte kan blijven van jullie verhalen!

Kusjes

  • 01 November 2012 - 07:15

    Mam:

    Ha Silvia,

    hen even gegoocheld en in Byron zijn ook walvissen. dus weer een kans om ze eens goed te bekijken.
    Geniet ervan en beleef nog veel leuke dingen, we volgen je.

  • 01 November 2012 - 13:49

    Oma En Opa :

    Hallo Silvia,
    We proberen al je verhalen te lezen en je de komende tijd te volgen.
    Harrie en Angelique komen vandaag terug uit Frankrijk, benieuwd of zij genoten hebben.
    Zullen niet zo veel gezien hebben als jij, maar jij bent ook ver weg en voor langere tijd weg.
    Geniet er van en nog heel veel plezier!

    Groetjes Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Afgestuurd aan de NHTV in Breda in Februari 2012 en nu ga ik naar Australie. Ik ben van plan om heel de oostkust af te reizen, te bezichtigen, ervaringen opdoen en leuke mensen tegen te komen. Ik ga voor 4,5 maand weg en als het kan misschien nog wel langer. Maar dat zien we tegen die tijd wel :D Als jullie contact willen opnemen kunnen jullie mij een e-mailtje sturen, als ik dan Wifi heb zal ik proberen jullie mails te beantwoorden.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12099

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 24 Februari 2013

Eastcoast of Australia

Landen bezocht: